Söndag 10th

hm idag funkar internet här uppe igen.. det är lite varannan dag sådär, man vet liksom aldrig säkert. lovely. aja, inte gnälla för då kanske det ger upp igen.

igår kväll kollade jag på lördagsfilmen på fyran. den med madonna och rupert everett.. åå den var bra! så gullig! jag tyckte så synd om honom att jag nästan började gråta! madonna var taskig och förstörde allt! haha. den var bra iaf. mamma satt och var nöjd att de valde att hoppa över grisfesten. så nöjd att jag fick baileys, haha. sen efter en stund suckade hon över hur osociala de är och att de aldrig är ute på fest. man vet ju inte riktigt vad man ska tro...

ska åka till mormor idag. anledningen är att hon bor ljusår närmre sala än oss. har min första körlektion imorron eftermiddag. å shit vad jag kommer göra bort mig! uh! men asså de borde ju vara vana vid folk som suger på att köra bil. men det gör faktiskt inte jag! jag är ganska duktigt nu börjar bli. :)

idag fyller eje år om jag inte minns fel. dagen efter diane. grattis till honom!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer att gå galant. =) Lycka till!

2008-08-10 @ 14:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0