Bort allt vad oro gör

Ja fy fan va nervös jag var imorse! Trodde seriöst att jag skulle ramla ihop i en liten hög så de fick sopa bort mig.

Men jag klarade det!! :D

Så nu har Johanna alltså körkort och det känns alldeless underbart bra! Är hemma hos Julia och färgar hennes hår nu innan det är dags att gå till gruvan för sista gången. Sorgligt men sant. Imorgon blir det julbord med gruvfolket uppe i Avesta. Blir nog trevligt. Pluto imorrn kväll siktas det på. Maskinen kommer ju, synd att missa. Blir nog helt knäppt mkt folk. Ska köra så det blir helnyktert för min del, tyvärr. Alltid kul att ta nånting när man är ute sådär, men icke icke! Här ska vi vara lagliga och duktiga!

Snart jullov, hur skönt som helst. Lär ta en tur till västerås på måndag och fixa de sista julklapparna. Eller ja, typ alla julklappar utom två. Gillar inte julklappar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis igen!!! :D:D:D

2008-12-17 @ 17:02:22
Postat av: amalia

Säger som Karin, Grattis igen! :D Och nej, du behöver ju inte köra rattfull det första du gör.. :P

2008-12-17 @ 19:36:52
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0