French dog blues

Klappa katten medhårs annars blir du biten, believe me on this one! Började dagen med ett prakthugg i höger överarm av herbert som inte var snäll idag heller. Han är aldrig snäll. 

Följde med till Avesta idag och kollade tapeter med erika och pappa. Erika ska ju som bekant få göra om sitt rum. Tre stora tapetkataloger fick följa med hem och favoriter finns. Nu är hon dock hos Ronja och kommer itne hem förrän imorron. Ska hämta henne där vid halv tio och åka vidare mot västerås. Hej mellandagsrea! Med fräsch lön från både gruvan och kilbolokalen så kommer detta bli riktigt kul! Konsumera mera! För samvetets skull blir det nog en sväng in på myrorna oxå.

Var även och hämtade ut mitt körkort idag. Malin från gp05 jobbar tydligen där på posten. Aja, nu är det hemma och ligger i plånboken och myser. Härligt! Nu känns det att man har körkort på riktigt. Hämtade ut stipendiepengarna oxå, samt malariatabletterna. Vix mådde tydligen sådär. Jag och maja är rädda! Jag vill då inte må psykiskt dåligt, drömma mardrömmar och hallucinera! Ska svälja giftet nu ikväll. Jag slår nog ett korstecken innan, haha. Eller varför inte två? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0