Go went gone

Sitter här och är trött. Har varit och repat barnteater sen elva, vilket såhär när det är lov är ganska tidigt för att vara jag. Jag tror att det kan bli riktigt bra det här. Kul är det om inte annat. Är inget stort fan av att spela teater, men ibland kan det faktiskt vara hur kul som helst!

Karin hade käkat en malariatablett och mådde tydligen inte dåligt av den. Känns bra. Jag ska till apoteket och hämta ut mina imorgon tror jag.. orkar inte köra nå bil idag, hm. Funderar på nyår. Alla verkar ha bestämt vad de ska göra och här står jag. Här kommer iaf huset vara tomt, för ingen ska vara hemma, om nu inte mamma tvingar erika att vara hemma för att hålla henne borta från stan. min mamma är värst, alla kategorier.

Per och Vickan kommer med emilia any minute now, undrar om de vill ha besked.. för isf kan jag inte ge dem något. skjutsa eller inte skjutsa.. fast vad har jag att förlora? en hemmakväll med mig själv? äh jag gör det. Pengar är underbart i detta sneda samhälle uppbyggt på siffror i datorer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0