Let's kill ourselves a son

Dagarna börjar gå fort nu, osm alltid när det är lov. I början går det ganska sakta och allt är bara lugnt och skönt, sen är det som att nån vrider upp klockan så att den rusar. Läskigt det där med tid. Hur en timme kan kännas så otroligt olika lång beroende på vad man gör och med vem. Tiden går fort när man har roligt sägs det ju. Sant kan hända.

Nu är pusslet klart. Tre dagar tog det och kul var det. Erika la sista biten den råttan. Hon kom och snodde en bit långt innan det vart klart utan att jag märkte det och så när jag letar efter biten som fattas lägger hon dit den som hon haft i handen säkert en kvart. suck. Sen spealde vi uno. jag och erika mot kristina. eller ja, egentligen var det alla mot alla, men vi teamade lite. Musen blev sur.

Nu är musen sur igen. jag har tydligen snott datorn från henne. hm. det var tydligen nån osynlig kö där hon stod längst fram och jag trängde mig före. Lovely. så nu är det väl bara att lämna över spakarna till henne, men inte förrän mina nerladdningar är klara. timo räisänen är det som gäller just nu. han är tydligen med i det där körslaget oxå. kanske ska kolla lite ikväll.. we'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0