Pop my eye out

Nu har jag snokat mig alldeles trött. Men kul var det och oj vad jag har skrattat här för mig själv! Ett tag dog jag en smula. Det finns bilder jag väldigt gärna skulle vilja få tag på ska ni veta, hej och hå!

Nu skrev jag lagom kryptiskt utifall någon av en händelse skulle snoka på mig och komma hit. Men det gör inget, för det där var bara för de som förstår.. inte många alltså.

Är hungrig för hundrade gången idag! Jag vet inte riktigt varför, men det kanske är psyktiskt. Hjärnan vet att jag snart åker till Afrika, där jag måste vänja mig vid aningen mindre mat.. eller nåt, jag vet inte. Eller så blir jag hungrig av doften från min egyptiska essens jag fick av kusinerna på julafton. Den luktar jättegott, men nu när den stått brevid mig utan kork i drygt en timma så börjar det kännas i huvet. Korken på och jag går härifrån ett tag. Kan inte öppna fönstret, för det är redan öppet. Vinterkväll möter datorsurr. Mästerligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0