Take it or leave it

två dagar kvar till jul och jag har fortfarande ingen julklapp till morfar. Julklappar förstör mer än de gör gott. usch.

update sen jag skrev senast kanske vore på sin plats, nu minns jag inte när jag skrev sist men jag tar en vild gissning på att dte var lördag förmiddag.. eller kanske fredag kväll? aja. Lördag kväll spenderades i västerås på fool's gold. Lyckad partykväll måste jag väl säga att det var, roligaste på länge! Igår var det teaterrep inför julfesten för alla de små barnen här ute på landet, haha. Snövit ska det bli. riktigt kul faktiskt. Efter det åkte vi till josse och emilia för att fira vickans födelsedag. Josses alex var där. första gången jag träffade honom actually (på elva månader) han var nice! :)

Ska snart fundera ut vad jag ska ha på mig på dagens äventyr. gruvan it is och vi ska tydligen klättra på stegar. kan nog bli riktigt spännande! Kallt och jävligt är det ute! värdelöst! vill ha snö och mys, inte regn och blåst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0