En skopa nostalgi

Sitter och går igenom bilder jag har nerbrända på cd-skivor. Kollar på bilder från peace and love 2007 och blir lite nostalgisk. (jag vet att det bara gått ett och ett halvt år, men det känns så grymt länge sen!) Alla är så små! och Dianes hår är så mörkt! haha.

Bästa bilden är iaf en av bilderna på Alice Cooper. Det var nog en av de konserter jag varit på som gjort störst intryck på mig. han var så grym! Den lilla rockern i mig vaknade till liv där på småimmarna denna varma juninatt. Hoppade och sjöng/skrek. Har fortfarande Poison inspelad på mobilen (oops illegal ;o)


Kom även på nu att jag inte alls övat körstämmor idag, vilket jag såklart borde ha gjort. Stryk borde jag ha. Och en stor sked med självdiciplin, basta! Ska ner och tjöta med Erika nu. Få henne att följa med mig ut. Lättare sagt än gjort. Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0