Exposure Fade

Sitter i skolbibblan at the moment. De andra har idrott. skulle tydligen lära sig baldans och man såg på dom att alla innerst inne bara längtade efter att bli utan partner så att de skulle få dansa med den snygge lärarkandidaten. Han är sjukt snygg, men inte fan vill man knida handsvetten mot en sån hunk? Vad ska han tro? Nej till det duger det bra med en teknikare ;)

Är på ständig span efter en baldejt. Han måste vara en dec längre än mig, dvs mellan 178-182. Det blir nog lagom. Helst mörkhårig. Snyggast ju! Bra hållning och schysst frisyr är ju oxå great. Så har du allt det så är du välkommen att höra av dig ;) Det gör ju dessutom inget om du råkar se ut som johnny depp eller så. Eller kanske Nic i Strokes. Sånt är ett stooort plus!

Disukterade med goda vänner igår om det här med guys. Kom fram till att jag är extremt petig (vem visste inte redan det liksom?). Finns dock inget jag är så svag för som killar med bra musiksmak! Jag kan bli helt såld! En nice klädstil på det så kan han lika gärna fria på en gång för att spara tid, haha.

Nej nu måste det pluggas lite. Hinner inte plugga imorron eftersom det blir att dra till västerås istället. Matten kmr gå åt helvete om jag inte tar mig i kragen snart, suck. Skulle visst vara nåt diagnostiskt test nästa tisdag. Får satsa på det så får vi la se sen.. Nu ska jag bara sätta rubrik på det jag nu åstadkommit här. hm. Låttitel någon? Äh, jag tar en gammal favorit från de tider man rotade runt på myspace efter osignat. Fick den av amalia för nåt år sen. Magisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0