Framsteg

Finally ett framsteg i mitt liv just nu. Nu är allt bokat. Halka, teoriprov och uppkörning. Ska bli så skönt om allt går vägen, körkort skulle innebära ett sånt enormt lyft! Heja mig!

Nu är lovet slut. Back to school. Kan väl inte säga att jag var jättetaggad när jag blev väckt imorse, men bara man kommer ur sängen så är det ju lugnt. Är så trött på att vara snorig på morgnarna så ni anar inte! vet inte varför, det bara liksom dyker upp som ur ingenstans. Är säkert kattallergisk eller nåt, katterna ligger ju i sängen och segar hela dagarna. hm.

Helgen hos Saris var mysig. Fredag kväll var fest. Vaknade vid tolv och gick och handlade mat. På kvällen hyrde vi film och myste med glass, chips och godis. Kollade på Lilja 4-ever och P.s I Love you. Kul med glada filmer, jorå :)

Nu ska jag gå och äta lunch.

Kommentarer
Postat av: amalia

Spännande! :D

2008-11-04 @ 10:09:28
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0