Killing me softly

Men ja, pretty much how it feels right now, sådär nån timme innan svenskaprovet. Gillar verkligen inte det här! Som fegis smiter man undan alla utmaningar livet ger. Jag är nog en fegis. Anledningen till att jag denna gång är en fegis, är att jag känner mig ytterst osäker på det jag ska säga, vilket gör att det blir än svårare att få alla som ska lyssna på mig, att faktistk tro på vad jag säger. Jag kommer även prata alldeles för fort, så att anförandet tar tre minuter, av de annars fem, som det ska ta. usch!

Har min nya mössa på mig idag. Julia var den första som kommenterade vecken på sidorna som jag desperat försökt få bort. Inte jättegulligt att den för tillfället ser ut som en på tok för stor basker. I'm cute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0