Så fresh, så clean, så på

Oh yes, nu är datorn ren, ren, ren och fin från virus och det är bara att tuta och köra igen. Har uppdaterat endel oxå, så nu är den ännu lite bättre (eller kanske ännu lite mindre sämst, en smaksak). Sitter nydushad och fipplar så även jag är ren och fin, haha.

Nu återstår bara att genomsöka USB-minnena efter virus, eftersom jag ahr en stark misstanke om att smittade filer ligger även där. suck. Kan inte världen bli en bättre plats och alla sluta göra äckliga virus här och nu? jo tack! Nu ligger jag efter med bilder både här och där. Vilka stressmoment man kan skapa sig, jag blir mörkrädd! Kameran är full med bilder som bara väntar på att bli tittade på. Way to go Johanna. Ska ta tag i det nån dag nu här, men inte imorron för då är det swahilikurs på kvällen. tjolahopp vad tråkigt det är, but I'm not a quitter, hah, förutom när det gäller spanska, franska och idrott då...

Redovisningen gick förövrigt förvånansvärt bra, jag är fortfarande chockad över hur nervös jag var, med tanke på hur lätt det var när jag väl stod där. Fick ihop fyra minuter och femtiofem sekunder, vilket var det närmaste fem minuter som någon av oss kom. I'm proud.

Körlektion imorron också. Miniuppkörningen med Jens. Omg wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0