Trixande

Nu har jag äntligen börjat lära mig det här med stilmallar, bloggdesign etc. Jättekul när man väl sätter igång och trixar!

Sitter kvar i skolan trots att jag slutade redan halv två. Idag är det nämligen obligatorisk swahillikurs för hela klassen och alla är bara taggade.. eller?

Redovisning på projektet imorron. Kan väl inte säga att jag är så förberedd som jag skulle vilja vara, men andra saker (viktigare) kom upp till diskussion på eftermiddagen (som vanligt) så det blev en hel del flams och mindre arbete. Men men. Det fixar sig alltid! Den inställningen måste man nog ha ibland. Ganska ofta. Annars blir det mycket stress i onödan, vilket sliter på hjärtat.. och hjärnan.. och allt. fyfan

Nu ska vi ner till rättan och köpa nåt att käka.. börjar bli hungrigt i lägret. lektionen börjar om 75 minuter. lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0