Untitled

Jag har sträckt en muskel. Inte vilken muskel som helst, utan en av de som tydligen behövs för att andningen ska funka obehindrat. Doesn't it seem lovely när det känns som en råttfälla slår igen om lungorna när man andas? Det tycker iaf jag.

Nu är vi intervjuade och klara till hemsidan. Det vart ju inte så blodigt trots allt och jag tycker fan att vi lät riktigt smarta (vilket man ju iaf kan ge skenet av) heh. De älskar våran affärsidé vilket ju alltid är nånting. Ville att vi skulle ställa ut  på nåt ställe i v.ås. Kan bli skoj.

Hej och hå, måndag förmiddag och nästa helgs upptåg planerades redan i cafeterian. Blir nog riktigt kul! Om inte jag kör min klassiska "drickerhelavinflaskan-snedtänderpåalltallasäger-blirtröttochåkerheminnanhalvtre" som hände senast för två veckor sen.. hm. Är glad att mina vänner har ett sånt enormt tålamod med mig och mina konstigheter. Har räknat ut att jag kommer gå i personlig konkurs så mycket som det ska festas i december månad.. Kul kul. Mest pengar kommer brännas på fools gold I guess.. blir nog den roligaste utgången av de dessutom. Vår insider har inte läckt nån info om det än dock.. bara att det tydligen kommer bli galet. Samt att det inandlats en megafon av en av killarna. exiting

Nej nu måste jag sjunga. Hatar att jag är sämst på stämmor, men att min röst bestämt sig för att vara alt, bara för att jävlas liksom. Men jag ska inte klaga. Finns de som inte har nån sångröst alls!

Nu ska jag vara extremt nördig och skriva hejdå på swahili, bara för att jag kan :) Pass på, här kommer det: Kwaheri!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sen finns de ju de som envisas med att sjunga fast de inte kan alls ;) nämner inga namn men :P

2008-11-24 @ 20:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0