Ångest

Asså jag kan inte med ord beskriva den ångest jag har nu! det känns som om jag ska gå av på mitten! allt detta för en jävla kväll som har datumet 17 oktober. två saker som drar så idiothårt i varsin av mina armar att axlarna går ur led och hur mkt jag än ber de att sluta så ger de sig inte. jag vill ju båda nästan lika mycket! det är verkligen ingen lätt grej. eller jo det är det, med tanke på att jag måste åka på den ena grejen. det är lika bra det, annars hade jag aldrig kunnat välja. 

det är en annan grej oxå. en annan kväll. den har datumet 31 oktober, då julia är i barcelona. den kvällen är inte riktigt lika körd, förutom att det hade varit 110% roligare om hon hade kunnat vara med!! just nu ligger jag verkligen i dyn på botten och kravlar och jag kan fa inte ta mig upp! det är svårt, så svårt så svårt!

ska kura ner mig i soffan och sura en stund nu. man får sura ibland! speciellt för anledningar som dessa, så det så!

Kommentarer
Postat av: Anna

What?! Va har hänt?

2008-10-05 @ 16:54:01
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0