Äntligen fredag

Äntligen fredag :D lika skönt varje gång! Sitter och chillar i hemklassrummet nu efter en tur på stan med jule.. köpte ett par örhängen (kostade ju bara 25 spänn ju!) och gick tillbaka hit. Bussen går om en halvtimme så nu återstår bara lite företagsmöte innan jag är frii.. i ett dygn ungefär.. på söndag är det bestämt att familjen ska till uppsala och käka med morsans släkt.. fan va kul, not! har gjort det vaaarje år så länge jag kan minnas, så det blir ju ltie tjatigt.. men vafan. får träffa josse och emilia iaf, och det kan ju va skoj :)

imorron blir det västerås med erika. hög tid att köpa nya brallor I must say. har bara astråkiga kläder för tillfället känns det som. och inte vill jag lägga all the money på nya heller, med tanke på att jag tröttnar på dem efter typ två veckor.. hmm. måste ha ett jobb fan! men som om jag har tid att ha nåt då? svar nej. kan inte jobba i stan innan jag har körkort. det är så kallt att sova i trappuppgångar och portar :/.

nu kommer snart bussen så lär gå nu.. men aja. måste ta en kik på engelskan jag har tills på tisdag. inte kul, men jag kommer tacka mig själv på tisdag. eheh

purre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0