Teenage Wasteland

Nån dag sen jag skrev nu. eller jag minns inte.. det kanske var i söndags? jo det var det nog.. festen var fett trevlig iaf! Lite bråk och skit, men sånt händer alltid (tydligen?) vet egentligen inte varför killar ska vara så enormt jobbiga och hoppa på varann för ingenting, men så är det ju uppenbarligen. Det hade tydligen tagit två timmar att städa upp efter oss. heh. nästa gång är det min och julles tur att städa. looking forward to it.. not! Då är det halloweenfest och jag har redan bestämt mig för vad jag ska vara :)

matteprovet gick förvånansvärt bra faktiskt! får nog till och med ett litet + efter G:et. kan man ju hoppas iaf.  

nu ska jag ner och laga mat. makaroner och kötbullar var beställt. då kör vi på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0