EMD

haha söta grabbar, men musiken.. eh nej! men aja.. gårkvällen var väl trevlig. ingen hit, men trevligt sällskap :) Grejen är att sala stadshotell är skabbigare än det mesta. ser fram emot nästa utgång i västerås istället. blir väl fools gold 9 det då eller nå sånt.. fia sa visst att vargpakten hade spelning på sigurd där nån gång i oktober oxå.. måste kollas in! ;)

idag är det plugg som gäller för hela slanten. vet itne vart jags ak ta vägen just nu! har ingen som helst lust att gå till skolan. projektet går segt som bara den! har inge som helst idéer och det  har inte sara heller säger hon. inte skoj! skulle behöva nån som drog igång oss. lärarna försöker väl tappert, men är man inte in the mood så går fan ingenting bra! :(

längtar efter något, men vet inte vad. når som känns så långt borta, men ändå så nära. når fattas mig men jag kan itne sätta fingret på vad. pengar kanske, kaptitalistsvin som jag är.. eller bara en frisk fläkt i livet. hm. något jag vet är däremot att jag coh anna ska åka till värnamo om mindre än tre veckor nu :) wiho!

oh no! nu är jag riktigt ledsen! :((( kollade upp när vargpakten hade sin spelning, och det var samma dag som jag drar till värnamo. skjut mig! (eller kanske "ge mig en pistol" haha) ;) nu är jag riktigt depp fan! :'<

peace out

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes, det var fest där. Men om du inget visste så är det ju inte så lätt att städa.



Värnamo kommer att bli as kalas! Ska bli så skönt å bara åka iväg en sväng å umgås med två underbara människor.. =P

Pöss!

2008-09-28 @ 17:35:51
URL: http://annafahlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten! EMD va ju bäst! =D

2008-09-28 @ 17:36:21
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0