Greetings from Greece

Sitter i skolans bibbla nu och filar lite på redovisningen om drama i antikens grekland. inte så värst intressant kan tyckas, och så tycker även jag. teater och drama har väl aldrig varit mitt största intresse, kanske på grund av min inte alls existerande skådespelartalang. aja, ska just nu snart ta och kopiera lite papper över till overheadplast. skojigt värre. kul att jag nog aldrig kommer lära mig hur man gör! hopplöst. det var väl senaast igår som en av bibliotekarierna visade mig, men likförbannat står jag där som ett frågetecken när det är dags nästa gång. suck¨

nu har anna bokat värnamoresan åt oss :) 408 kronor var vart det. lite trixande, men såå skönt för en sån som jag som inte sommarjobbat. sist jag åkte tåg ner gick bara hembiljetten på mer än hela resan denna gång. fantastic :D den 17 oktober bär det av neråt landet iaf. ska bli så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0