Sunny Sunday

Skönt ju! var ute och gick en sväng emd erika och blev alldeles varm! antar att det var sista gånge för i år om det ska fortsätta vara sånt väder det varit den senaste måndaden.. inte kul, men vad kan man göra.

har varit ledig från skolan tre dagar i rad nu. jätteskönt! håller som bäst på att packa inför skolfoto imorrn.. har ju en del eh rekvisita att ha med. har tagit tid idag och med erikas hjälp tog det 3 minuter och 16 sekunder att göra mig klar. känns bra med tanke på att körlektionen slutar 15 minuter innan jag ska stå på plats och vara klar för fotografering. skoj.

nu ska jag ner och kika på gossip girl och därefter fixa mp3 och städa åt kaninerna. jag har att göra minsann. sen blir det ju hål i väggen oxå. fett kul program :D

bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0