Blue Orchid

Idag är både Maja och Julia i skolan. Härligt! Däremot har Karin åkt till Göteborg den bitchen. Saknar henne lite. Har ingen att bita i armen lite random när jag känner för det. Hoppas i alla fall att hon får det great!

Är trött idag. Tog min efterlängtade dusch igår kväll i alldeles lagom tid för att komma i säng någorlunda skapligt. När jag sedan fräsch och mysig lägger huvudet mot kudden hör jag konstiga ljud från tv:n uppe. Tassar upp och ser att pappa precis har börjat kolla på Mumien. Kul! Står vid dörrposten och kikar en stund. Insekter som kryper under huden. äckligt! Går sen och försöker koppla bort den gamla torkade egyptiska faraonen som inte verkar tycka nåt vidare om äventyrare som väcker honom. Härligt koncept..

Jag känner för att klippa mig, sätta en ny toning och bara allmänt fräscha upp mig såhär i vårtider. Köpa nya jeans är ju snart ett måste. Kanske ska gå och tigga lön för städjobbet så jag kan genomföra alla dessa planer. Ja det ska jag!

Maja och jag har tummat på att flyga till paris och sedan tågluffa nere i europa, så som pappa gjorde när han var ung. Verkar riktigt kul! Har tummat på hans sparade interrail-kort ett par gånger och tänk att jävlar vad jag vill ha ett sånt! Riktigt ordentligt använt ska det vara också! High five!



Kommentarer
Postat av: Diane

Man får sjukanmäla sig till valborg ;) blir det uppsala? :)

2009-04-23 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0