Come and get it

Imorgon är det fredag. Det tycker vi om! Ska åka ut till kumla på kvällen och hälsa på josse och emilia, trevligt. På lördag är det lördag och vi ska på studentkryssning. Även det ska bli mer än trevligt. Kom på nu att jag måste packa endel. Hm.. En tur på stan imorgon kanske och fixa ihop lite grejer. Hårspray bland annat. Måste komma ihåg!

Nu måste jag ner och dra erika i håret och fråga om hon vill gå en sväng. Det är ju faktiskt ljust en stund till. Härligt med vår! Är jättesugen på ett rejält valborgsfirande, men eftersom det är annat inbokat då så får det väl vänta på sig. Hm.

Erika var det ja.

Later



Även fast jag blundar kan jag inte sluta se. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0