Flowers and football tops

Sitter som på nålar. Pratar med Mya och vill ta en dusch. Hög tid för dusch! Mjukiskläderna är på. Usch jag gillar egentligen inte dessa slafsiga plagg, men med tanke på att min kropp efter 12 år av extrem magerhet fått för sig att börja växa just denna vår, så blir jeans alldeles för obekvämt tills jag fått råd att uppdatera mitt jeansförråd. Och innan det kan hända måste jag som genom ett trollslag få tålamod att ens börja prova jeans. Tycker inte om att prova kläder. Älskar dock att shoppa!

Lyssnar lite på José Gonzales och låter tankarna flyga iväg. Men inte för långt. Skakar det av mig.

Har packat upp kryssningsväskan nu. Rakhyveln blev sannerligen en överraskning! Såg knappt de stackars små bladen för allt hår. Manshår! Hjälp! Och inte luktar den mysigt rakgel längre heller. Nejdå. Herrparfym! Erika skrattar, jag blundar.

Kommentarer
Postat av: den farliga

Med tanke på sista stycket, förstår du mina blickar nu?

2009-04-22 @ 21:16:45
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0