Inga fåglar



Trött och seg. Hoppas på uppsala imorron så jag kan andas ut och sluta fundera på vad jag ska ha på mig på kryssningen. Och fredag.. också ett mysterie, även fast det kanske bara blir kusinerna, så känns det som att det kanske är dags att ha nåt nytt. Gosh. På lördag ska jag och erika iaf åka och kika lite på huset där det ska hållas fest i juni. Träffa hon som ska ha festen och göra upp lite. Ska bli spännande. Huset är tydligen något utöver det vanliga. Well, at least so I've heard.

Millis verkar nöjd med sin födelsedag, Emilia är här, Erika har sovit sjukt länge som vanligt men har nog äntligen gott upp nu. Planderna för dagen är inte riktigt klara. Vet bara att jag måste städa lokalen.

Oh by the way, jag råkade dricka rutten mjölk igår, men jag mår bra, jag är cool.

later

Kommentarer
Postat av: Karin

Nice skjorta ;)

2009-04-10 @ 23:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0