Kriget med mig själv

Förkyld, förkyld, förkyld. Värdelöst!

Syster E är i Uppsala och gör Gud vet vad. Jag är hemma och snorar. Ska rycka upp mig tills ikväll och åka in till Sala över natten. Om någon vill ha ett snorhuve i sin lägenhet vill säga. Men äh, nån måste ju kunna offra sig.

Imorgon är det maj, och fyra veckor kvar tills vi slutar skolan. Skönt! Har en miljon saker kvar, men efter redovisningen igår känns allt liiite bättre. De tyckte vi var bra, vilket kändes otroligt skönt.

Nu var det tänkt att jag skulle börja med historiaarbetet. Får dra på mig skorna och gå till farmor och farfar. Det är de som sitter på materialet. Men först ska jag ner och fråga mamma om vi kan fika. Jag är ju faktiskt sjuk! Hon borde kunna ta sig en kvart till att hänga med mig!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vi va bäst igår! AM började nästan gråta när hon skulle berätta för oss hur bra det va ;)

2009-04-30 @ 13:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0