Out of taste

Gårdagen var som i en dimma. Trött, ett snurrade huvud, tankar som flög överallt och ingenstans. Huvet gjorde ont, ren vodka är ingen höjdare även fast det kanske känns som en bra idé för stunden.

Åkte med mormor och erika för att träffa de som vi ska jobba hos i sommar.. galet stort hus med galet stor trädgård. Helt otroligt fint! Tre våningar med högt till tak, stora fönster med sjöutsikt och ja.. allt man kan drömma om! Det blir great det där!

Idag följde jag med anna och stina till kyrkan. träffade eje, sara, fia, joel, emil, dennis och en massa annat löst folk ;) riktigt kul var det. Sen vidare hem till farmor som bjöd på mat. Där träffade vi tove och frida och satt och pratade skit, i timmar! Tröttnar nog aldrig på att skratta med dem!

Imorgon ska jag träffa julia. sjunga! :) Borde försöka med lite plugg också. Sista dagen på lovet och inget gjort. Idag ställde eje min favoritfråga: "vad ska du göra efter studenten då johanna?" han fick det spännande svaret: "ingen aning.." Poor thing (jag alltså).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0