Side of the road

Trött som en jag vet inte vad. Den nyktra kvällen blev på något sätt till en mycket onykter kväll, både för mig och julia. Idag är jag förkyld, trött, men glad. Har egentligen inte tid att sitta här eftersom jag måste hoppa in i duschen och skala av bakissvetten och sedan ta bilen in till stan igen. Ikväll är det löningslördag och folk ska ut. Jag känner redan nu att jag inte kommer orka ordentligt, so I'll pass.. mina vänner vet hur dryg jag kan vara när jag inte orkar! Vill inte utsätta de för det nu när de kommer vara busy med att dregla på stone pilots (är det så de heter?). usch i alla fall. Inte heta nånstans!

Jag hade faktiskt kul igår, trots att det inte fick bästa starten. Ett klädbyte senare var jag dock på banan igen. Lamaste studentfesten ever var det, men det gjorde inget. Tappade tron på dessa fester redan efter halloweenfesten. Huvva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0