Under

Uppsala igår med Julia och maja.. It turned out great! Gick på weekday och kollade klänningen jag funderat på så länge. Bestämde mig för att den inte satt riktigt så bra som jag ville och köpte en annan randig klänning. Ett secondhandfynd hann det blir också innan vi åkte hem igen. En klänning som just nu är utsatt för sax och symaskin.

Imorgon blir det mat hos kusinerna och senare på kvällen ska julia mötas upp för att sedan dansa bort sorgerna på sigurdsgatan där kniven med crew anordnar passionsdramat. Spännande. Elektro har utlovats. Jag är lycklig.

Lillasyster är sur. Det är hon för det mesta, men idag är det extra argt i lägret. Ska snart skjutsa ner henne på fotbollsträning. Hoppas att erika följer med, annars skaver jag väl av passagerarsidan mot ett träd eller nåt, om millis ska sitta och vara sur hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0