Wasted years

Vet som så ofta förr inte var jag ska börja. I vilken ände jag ska dra. Hur jag ska börja skriva. De första orden, inledningen, är det svåraste av det svåra.

Igår var jag och karin till västerås. Jenny tillbringade veckan här nere för praktik, så vi passade på att ses. Har inte träffat henne sen sommaren 2006, så det var väl mer än på tiden. Vi vandrade runt i ett härligt vårigt västerås, åt galss och myste. Pratade gamla minnen, uppdaterade varann och hade jättetrevligt! Kom på hur lång tid det gått och trots att vi förändrats både på utsidan och insidan, så var det nästan som att plocka upp där man senast sa hejdå. Imorgon åker hon tillbaka till Umeå, återstår att se när vi ses igen.

Idag åkte jag och anna in till stan för att kika på ukm. Ganska tråkigt måste jag säga, men ett par bra nummer. Diane och Fia var bra som vanligt, trots att fia var sjuk. Solen i ögonen hela vägen hem, snook i bilstereon. Härligt! Längtar mig sjuk till P&L.

Jag vill så galet gärna åka på Siesta i maj. Sjuukt bra musik! DOck blir det lite svårt med student och allt vad det heter. Synd, mycket synd. Arvika lockar även det. Depeche liksom, puss på dem! Way out west såklart också. Men utan jobb, inga pengar, inga festivaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0