Blue Picadilly

Känner att jag måste ha förändring på något sätt. Någonting måste förnyas, göras bättre, bli bättre och snyggare. Just nu är håret förskräckligt med sin 15mm utväxt. Orkar inte bleka utväxten föratt sen färga den i samma färg som håret, så jag tror att jag får gå hösten till mötes som brunett igen. Känns lite tråkigt då jag verkligen trivs som ljus!

Läste julias inlägg. bro's before hoe's. det är så det borde vara. det är så det måste vara. jag har fått mig en tankeställare och jag frågar mig återigen samma frågor. vill känna en sak, känner bara en massa annat. vad lätt allting vore om det bara fanns svart och vitt, på och av, grönt ljus och rött ljus. något gör ont på ett sätt det tidigare aldrig gjort, vilket gör mig rädd.

grillnatta var tråkigt och livemusiken var sämst. klarar inte den genren, I'm sorry. gick till hotellet för att stilla saras ångest innan vi gick och hyrde film. satt och rensade hjärnan med ett par cigg på trottoaren, sara och jag. hon är så bra! imorgon blir det sommarklubben på hotellet. riktigt mkt folk sist, hoppas på repris.

Markus krunegård på allsång på skansen ikväll. har inte sett det en enda gång i sommar. idag sitter jag klistrad. fina markus, om jag inte får honom behöver jag inte ha någon alls! (okej, något radikalt, men idag är jag svartvit och frustrerad).


libertines i bilen påväg hem från sala.

I know you lie, all you do is make me cry
And all these words they ain't true

...
Oh, you can't stand me now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0