For Emma

Kollade nyss in cheap mondays och monkis höstkollektioner. Det skulle jag inte ha gjort! Har just nu en fruktansvärd ångest, blandat med ett enormt habegär. Hoppas att jag kommer till sans snart, iaf så pass att jag kan förflytta mig från datorn till tv:n och kolla på vänner. På förmiddan när vi satt och tittade allihopa kom vi på att vi faktiskt inte ens kommer ihåg känslan hur det var att börja titta på ett avsnitt av serien utan att känna igen det och kunna de flesta replikerna. Lite kul, men nog mest sorgligt..

Igår sökte jag ett jobb! Känns asbra, även fast jag nog egentligen inte alls vill ha det. Får se vad som händer.

Ska nog snart höra av mig till anna och fråga om hon kommer ihåg vad hon sa igår kväll. hoppas att hon gör det och att vi kan ha lite kul ikväll. måste ju dessutom höra om man missade nåt om man inte var på sommarklubben igår, haha. Okej, det där var mest sorgligt. alla vet att man i stort sett aldrig missar nåt om man inte är på hotellet en onsdag...

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0