Right side

Rubriken dedikeras till alla de fina i Edward Violet, som jag snart ska åka in till sala för att se och umgås med. har lyckats få med mig sara och troligtvis maja, samt gjort lite affärer med syster min så jag hoppas på en bra kväll!

lite tomt i huvet idag. mest setat och tittat på vänner med erika och millis. pratat lite med amalia som ju faktiskt flyttar imorgon. känns overkligt på nåt sätt. har visserligen inte träffat henne på hela sommaren (shaaame!) men det känns ändå annorlunda att tänka att hon från imorron inte ens bor här längre! och så maja som flyttar till karlstad och karin som kanske åker till usa. känner pressen att göra något av mitt liv. snart så. 

min lugg är ojämn och ful. ska nog klippa den. häromdan på hotellet fick jag dock en kommentar av en full brud. "du är så jääävla fin! är du singel? men shit du borde verkligen satsa på nån!". hahahah. well. nejmen jomen. torka håret och kanske göra nåt åt nunan min innan jag åker mot sala och saras apartment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0