Samson

Erika har klippt sig sjukt snyggt. Luggen är perfekt och allt det andra också. Är sjukt trött på mitt nu och när jag jämför med hennes får det mig att knappt vilja gå ut... hm. jag klippte som sagt min lugg och det blev för första gången riktigt obra. får se om jag vågar göra några räddande cuts eller om jag låter det vara. likgiltigt väntar jag ut de små stråna innan jag brutalt skär av dem igen. Färgade erika också, riktigt rött och fint. Saknar att ha rödaktigt hår.

det finns nåt annat jag brutalt vill skära av.

Funderar på hur fan jag ska lyckas hitta till ingbo på lördag! har förstått att det ligger i närheten av tärnsjö, där jag heller aldrig varit. har dessutom skitsvårt att läsa kartor. känner på mig att det kommer bli bra (lögn). erika får guida mig, hon borde iaf veta lite bättre än jag eftersom hon åker buss åt det där hållet hela tiden.

Nu ska jag tvätta bort mitt lingonröda nagellack, för det har börjat flagna och jag klarart bara inte!

dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0