Tonight I have to leave it

Myggbetten från igår början ge sig tillkänna och här sitter jag och kliar. 21 bett på ena vaden, den andra har jag inte vågat räkna på. Och alla sa att det var "så jävla lite mygg för att vara tärnsjö", oh dear god!

So I've heard you know how to write it
does it mean you're good at putting things on paper?
Rumours say that you're very sorry
Oh no you're not sorry, no you're not


-shout out louds



i brist på saker att göra har jag lekt med måttband idag. här kommer en lista på några av mina mått, och ifall att någon vill göra en helkroppsskulptur av mig (I mean who wouldn't want one?) så får ni nu lite hjälp på traven.

Midja: 66
Ass: 95 (!)
Tits: 83 (sadface)

och nu till de lite mer annorlunda:

Arm (från axel till handled): 53
Långfinger: 8,5
Fot: 23,5
Näsa: 4
Öga (från vrå till vrå så att säga): 3,5
Öra: 6,5
Mun (without smile): 5
Mun (med smile): 6,5 (I can eat you all)
Axel till axel: 44
Omkrets lår (typ på mitten): 44
Omkrets vad (typ på mitten): 31
Omkrets skalle: 57,5 (ryms mkt!)
och så bubblaren:
ögonfrans (ja ni läste rätt): 9 mm

nu vet ni

good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0