Bound together

Hemma igen efter en sjukt härlig helg i huvudstaden med kära julia. nu har hon flyttat till karlstad och jag får nog inte se hennes kluttnäsa förrän om fyra veckor. känns tungt. riktigt tungt. men ah well. det ger mig tid att fundera ut vad jag ska hitta på med mitt liv. kan inte vara kvar här länge till. när i stort sett alla vänner har letat sig, eller inom en snar framtid ska leta sig härifrån så känns det som att det inte är mycket annat att göra än att följa deras exempel. kommer nog vara ganska off ett par veckor och typ inte vara ute alls. vill dock festa riktigt ordentligt nästa helg eftersom jag är klar med penicillinet idag. vi får se hur det blir med det...

Popaganda ska sammanfattas.
Fredag: var paralyserad, lyrisk och samtidigt förundrad hur det kunde sväva runt så många skitsnygga killar på ett och samma inhängnade område. sörjde djupt och innerligt att man knappt kan hitta en enda sådan i sala. nej, rättelse: man kan fan inte hitta en enda sån kille i sala. här skulle det ha kommit en bild på två svarta streck som skulle förtydliga lite, men datorn är lite cp så jag hoppar över det. dessa två streck skulle iaf symbolisera ett par sjukt smala ben iklädda svarta stuprörsjeans, eftersom det konstigt nog är så att det är en riktig turn-on hos lilla mig.. hittade minsann ett helt gäng kvalificerade lovers. inte varje dag! Såg dessutom en hel del annat kul. en dylan-kopia (jag svär! dock bara kanske runt 17 bast) och en RÄVJAKT bland annat. jag menar hjälp! jag fick nästan mjuka knän och gåshud (av rävjakten alltså). Johnossi var grymma och Lykke Li var i en klass för sig. underbart! under mgmt kom störtregnet så jag och julia försvann ner i underjorden efter bara några låtar. hann iaf höra time to pretend. ajustde! en sjukt bra electrohouse-konsert hann vi med också. yeasah!

Lördag: Florence Valentin och the one and only Markus Krunegård. Florence var asbra och krunegård var jättefull och finare än någonsin! jag är fan kär. han körde några nya låtar varav en var lovely. kommer dock inte ihåg vad den hette. chocken över boysen hade lagt sig en aning men det blev endel nypa julia i armen och vice versa även dag två.

Passade på att leta oss igenom lite butiker på förmiddagarna. fyndade en jacka och en tunika på monki. eller ja, jackan var ett fynd, tunikan ett rån, haha nejdå. riktigt nöjd. julia köpte halva sthlm, men verkade nöjd med det. nu är hon i karlstad and i'm not. 

klart slut 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0