Beat it


snodde bild av cecilia. minns knappt att denna photoshoot ägt rum. mår psykiskt dåligt av att tänka på den natten. och fysiskt dåligt av att tänka på vin..

tittar på festivalbilder från i somras. som vanligt är erikas bilder både fler och bättre än mina. jag + kamera blir sällan = sant. OJ vad mycket bilder jag inte visste att jag hade tagit ser jag nu! sjukt mycket sommar. och julia, läs riktigt jävla ordentligt nu. I sommar ska vi till arvika. okej?

jag funderar starkt på att klippa av festivalbanden från min handled. börjar bli ganska äckligt. 2007 är ett tag sen och man ser ju knappt vad det står på det längre.. 



erikas bild.

pete är bra han. musiken åtminstone.

(och angående rubriken så hade jag ingen bra idé för tillfället. och jag kan inte tycka att michael jackson är bra. sorry.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0