Blue Monday

Hade för kuls skull tänkt kolla på lucia på tv imorse. Kul att jag slog upp ögonen och kollade på klockan och... den var tolv. score.

Igår var det lucia i gruvan och vi sjöng, sjöng och sjöng lite till. Tre set. Det sista blev bäst, men så är det väl. heter väl inte "tredje gången gillt" for nothing liksom.

Har klippt och sytt i min nya mössa för att få den att se ut som jag vill. skulle stryka lite på den för att få ett veck där jag tyckte att det passade. strykte lite innan jag hörde mammas röst från köket att man aldrig ska stryka på akryl. mössan var gjord av akryl. spännande.

en toppendag med andra ord.

nu ska jag sätta mig och fundera ut lite julklappar. alltid lika jävla skitsvårt. imorgon ska det sjungas på fängelset.

förresten tycker jag inte om att kylie minogue har sabbat new orders blue monday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0