Finding Neverland

märker att jag fortfarande inte har orkat laddat uppp något i bildväg.. shame. erika har dock.

besöksrekord igår tror jag bestämt! inte så tråkigt med frågelista after all, huh?

svinkallt ute idag med. börjar bli lite segt att frysa hela tiden. erika har hundra par tofflor och jag inga. ligger och huttrar i pappas en gammal tröja som jag hittade i ett skåp. döskön! kan även tillägga att det är en armani. måste ju få skryta lite med tanke på att jag nog aldrig kommer äga så dyra kläder myself..

har sett finding neverland idag. den gick på tv. score liksom! den finaste och sorgligaste film jag vet. börjar nästan gråta av den. med bara nästan! (hälsar johanna, made of stone). nejmen jamen. gråter i princip aldrig till filmer.

nu blir det mer film.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0