Live tomorrow

21 december. hjälp vad nära jul det börjar bli! är fortfarande inte klar med julklapparna och i år är de så fruktansvärt ofantasifulla att jag vill gömma mig när de ska delas ut och öppnas. funderar på att använda mig av en pseudonym när jag skriver på etiketterna...?

lider just nu dessutom ekonomisk kris. att tänka på juldagen får små kristaller av tårar att börja bildas i mina ögonvrår (kristaller eftersom det är så förbannat kallt att allt flytande antar fast form).

skulle ha åkt till sala helst nyss. är alltså en aning stressad eftersom jag fortfarande sitter med mjukisar och lumberjack-skjorta. gaaaad!

en kul grej är att jag ska hämta ut paket från hm. ingen överraskning kanske, eftersom jag vet vad jag beställt, men det ska bli kul med lite nytt. har inte köpt nya kläder på jättelänge. eller well.. några veckor. såg vidrigt mycker snyggt sist jag var i avesta (?!?! jag vet) ville köpa halva affären. kanske var det glöggsug och vitaminbrist som gjorde det, who knows.

i lördags glöggade jag, erika och karin. vit glögg med smak av vit choklad och lime, och röd med smak av blåbär och lingon. båda var goda. hyrde två filmer, sisters och försoning. är arg på båda pga deras slut.

har hunnit med att pynta lite också. som vanligt till min favoritjulskiva, lalehs första. många rynkar pannan och undrar hur jag kan tycka den är julig, men så är det. mys

nu är jag skittråkig och radar upp vad jag gjort det ena efter det andra. måste bara få avsluta med att säga att vi igår var i vässan och hälsade på söderbergs eftersom tove fyllde 18 år. grattis!

nu är jag tyst.

god jul i förskott

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Skivan måste ju vara bäst..du fick den ju trots allt av mig ;)

2009-12-22 @ 14:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0