No time for us

Har ångest över två saker. Ett: jag åt ogod mat. Två: jag har köpt en väska och en scarf. dålig idé? pengabrist? Gud JA! men det får vara så nu. Pengar kommer och pengar går.

kan man inte bara få slippa köpa julklappar?

just nu har jag spridit ut mina kläder över nästan hela huset känns det som. hade ju inte varit någon fara om jag nu inte fått för mig att gå och samla in allt igen eftersom jag är trött på mamas tjat. känns som att jag gått flera kilometer bara fram och tillbaka, upp och ner med kläder i armarna. mitt rum ser ut som skit. jag vill flytta.

kollade på en intervju med broder daniel på youtube idag. har henrik någon bokstavskombination? eller kanske flera? kan inte låta bli att tycka att han är ganska gullig.

kattungar är gulliga. människor är det inte.

nu ska jag ner och slåss med systrarna mina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0