River of breaklights

kom över en nyårslista och bara måste göra den. tänker inte smyga och säga att "jag hade tråkigt, hehe", för jag tycker att det är pretty damn kul att svara på frågor!

here we go:

Gjorde du nåt i år som du aldrig gjort förut? oja. ganska mycket faktiskt.
Höll du några av dina nyårslöften? fullt sjå att hålla en massa andra löften.
Blev någon av dina vänner föräldrar i år? ja. alldeles för nån dag sen faktiskt
Dog ngn som stod dig nära? inte direkt nära, men lite.
Vilka länder besökte du? tanzania. och etiopien (om bara flygplasten räknas)
Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010? massor
Vilket datum från år 2009 kmr du alltid minnas? 10 april är jag rädd
Vad var din största framgång 2009? resan. och studenten kanske..?
Största misstaget? försöker att inte sätta misstagen i perspektiv till varandra. endel blir så jättestora då.
Har du varit sjuk eller skadat dig? nej, inte mer än vanligt
Bästa köpet? nån festivalbiljett
Vad spenderade du mest pengar på? uteliv, tågbiljetter och kläder/skor.
Gjorde någon dig riktigt glad? många gör mig glad
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009? shoreline med bd, försent för edelweiss, geraldine, på nordpolen.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år? ledsnare helt klart.
Vad önskar du att du gjort mer?: sökt jobb? haha.
Vad önskar du att du gjort mindre? förlåtit idioter.
Hur tillbringade du julen? hemma med familj, kusinfamilj och mor/farföräldrar. sen lite med anna också.
Blev du kär i år? vore att ta till en överdrift
Favoritprogram på tv? scrubs!
Bästa boken du läste i år? män som hatar kvinnor kanske.. eller the dirt..?
Största musikaliska upptäckten? sjukt många. men den som fått mest uppmärksamhet hos vännerna har väl varit nordpolen.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns inte vad jag fick när jag fyllde år
Något du önskade dig men inte fick? som sagt, don't know
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? satt hemma och knaprade penicillin och packade inför popaganda.
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre? oja
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: klädstil? vene, lite indie, lite pop, lite rock. blandar som en förvirrad.
Vad fick dig att må bra? glada stunder med vännerna
Vilken kändis var du mest sugen på? hmmmm... skitsvårt! alltid småsugen på pete. sen råkar ju deppan var viderfräsch i typ allt han gör..
Vem saknade du? saknar alltid någon eller något
De bästa nya människorna du träffade? brudarna i karlstad var sköna. några av killarna också.. annars vet jag inte om jag träffat så mkt nytt folk direkt..


the end.


nu ska jag köra ner näsan i aladdinasken (what's up med alla fjollor som vill ha paradis?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0