Vi är dom som ser skimret

skitont i armarna. har varit och jobbat lite ikväll (that's why) och håller mig så långt ifrån tv:n och idolfinalen det bara går. alla i den här familjen är idol-haters så alla går som katten kring het gröt.

kom på att jag måste skära i ljusmanschetterna jag gjorde på förmiddagen. svårt att få i ljus om det inte finns nåt hål. rakblad fram.

är hungrig och seg i huvet. har en inte allför härlig dag bakom mig. en dag som bestod av så angenäma saker som att städa åt alla kaniner, samt tvätta ett varigt sår på en av dom. jag har åtminstone ingen framtid i vården. lukten av sår får mig att vilja spy och svimma at the same time.

igår gjorde vi en favorit i repris och hängde på norrmanska och quizade. inte fullt lika vassa som förra gången, men kul var det! och alla vet ju att sten och stanley är ett dödsmetalband (???!!). stilpoäng borde vi iaf få..

funderar på att gå och kolla tv:n i alla fall. robbie williams och will smith hos skavlan om tjugo. ska jag inte missa.

lucia i gruvan imorgon. 12.00, 13.30 och 15.00. kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0