High Drama


"Obviously something's gotta be done, I'm such a drama queen..."



Inte mycket att säga idag. Skolan var som vanligt, lämnade in mitt sammandrag av renässansen och jag och Julia jobbade lite på arbetet om rättvis handel. När jag säger lite menar jag lite.

Har inget speciellt att göra just nu, vilket är galet skönt. Har färgat Erikas hår och sitter nu och nördar Laakso på youtube. Längtar till peace and love i sommar vilket ska bli galet kul! Biljettpriset är mindre kul, men det kommer det helt klart vara värt.

Bilden ovan är jag i fredags kväll/natt efter förkrök på lindströms då vi drog hem till Julia för klädbyte och passade på att leka lite innan det blev utgång på hotellet.

Osammanhängande och jobbigt blir det känner jag, så nu ska jag sluta. Ta en dusch och krypa ner i soffan. Gulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0