Icky Thump



Erika har åkt till Uppsala, Millis gick till farmor och fikade och här sitter jag. Ska baka semlor med mamma senare tror jag, när hon har slutat plugga. Jag borde verkligen göra detsamma, men som vanligt är motivationen som bortblåst. Har setat och sytt nu ett tag. Drömmen skulle vara om jag hittade en dragkedja på sisådär tjugo cm. Då skulle jag kunna sy mig en grön fodralklänning. Bara att börja rota.

På onsdag tänker jag följa med de andra till västerås. Jag tror att jag ska färga om håret, känner att det är dags för någon typ av förändring. Nya vita tygskor står även på listan. och en tröja i nån kul färg. Kanske grön?

Äntligen är utetemperaturen på plussidan och snart mmåste det ju börja våras för våren kan tyckas. En vecka kvar av februari. yes! Snart blir det studenten, sommar och festival. Måste köpa biljett, men plånboken gråter bara jag tänker på det. Sökas jobb ska det göras också. hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0