Palace station



Jag vet. Jag sa och lovade mig själv att jag skulle göra renässansgrejen nu ikväll, så jag har den gjord till nästa svenskalektion. Nu sitter jag här och gör allt annat utom just det. hopplöst! Det är egentligen ganska intressant. Gillar sånthär innerst inne, men energin finns inte riktigt. Lördagsnatten sitter i än idag it seems like.

Var nere på stan idag med Jullan. Kliade i fingrarna efter tre veckor i afrika så jag shoppade en tröja och en stickad väst. Helt okej grejer varav ett var ett riktigt reafynd.. så well..

Imorron slutar jag och maja tidigt. Vi ska ner på stan och hyra film till våran Smala sussie-kväll! Woho! Ska bli fett kul. Melodyclubs Palace station, Smala sussie, folköl och pölsakläder. Enormt! Är lediga på onsdag kan tilläggas, så det ska bli ös! Bilder kommer om de inte blir alltför roliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0