Red Ruby

Erika satte en toning i mitt hår imorse innan hon åkte in till stan. Hon är borta jämt känns det som. Nu är håret iaf en smula rödare. Gillar! Blev även jättesugen på att göra det mörkare nu när erika gjorde det, men vi får se. Något jag däremor inte gillar är när håret blir sådär bebismjukt när det är nyfärget. Som nu till exempel. Det glider ur allt vad nårnålar och spännen heter och hänger i ögonen och kittlas. Usch.
 



Fick bara kassa bilder på hur det blev, och jag orkar verkligen inte hålla på och ta kort på mitt eget hår, känns lite ovärt. Det kommer synas live om inte annat.  Nu ska jag kika skor och baka ananaspaj, som för övrigt låter konstigt, men är fett gott!

Julia kommer hem från Wien idag om jag inte minns fel. Tjohej


Kommentarer
Postat av: Karin

nice! så är mitt hår jämt :/

2009-02-26 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0