What's it gonna be

Klockan slog tretton trettiosju idag på lunchen. eliit. wow-jocke, haha. Otroligt att vissa saker tycks omöjliga att släppa för gp06.

Härlig dag idag. Fikade med Julle på eftermiddagen. Luckrativt för ögonen. Kollade saldot på kontot och märkte till min lycka att jag hade typ 800 mer än jag trodde. Lyckospark! Imorgon ska jag köpa den vackra fulsnygga skjortan på is. Julia och jag kanske tassar till gruvan också.

Just nu sitter jag med gruvböcker upp till näsborrarna och kvider över vad jag ska skriva om i mitt historiaprojekt. Nåt om Sala, och då lär det ju få bli gruvan. De andra har annat för sig, så jag tror det får bli så. Hittar dock inget som direkt kallar på mig och säger "skriv om mig så får du bra betyg". Vore ruskigt bekvämt om det skulle vara så. Men allt ska inte vara lätt, obviously.

Nu ska jag ner och äta äcklig choklad som är kvar sen jul. Så fort jag avslutat mitt rullstolsrace med Julia (irl? -online). Jag har ingen riktig rullstol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0