Memories of enemies

Usch, har pinsamt lite att komma med även idag. Min hjärna är nån helt annanstans än här i ett slaskigt sverige!

Test på matten idag. Ett pre-prov så att säga. Är fett nöjd med mig själv eftersom jag lyckades svara på alla frågor utom en. Happy happy! Framförallt glädjande att jag itne behöver plugga sådär extremmycket nu dagarna innan vi åker, med tanke på att de tär galet mycket annat. Tydligen ska det squeezas in ett möte med festkommitén nu också. Vi får la se hur det går med det. Slutar tidigt imorgon, vilket känns fett! Ska ner på stan och växla lite pengar och sen hem och plugga. My Lord! Tur att det är vacation snart. Eller nä, men iaf något som bryter av, med råge!

Väntar fortfarande på min beställning från hm.com. Tänk om den inte hinner komma! Vad göra? Då har jag ingen bikiniunderdel! Och ingen snygg hatt.. hm. Antar att det löser sig det med, men jag hatar att inte veta ifall det tänker komma eller inte!

Nej, USA:s styrelseskick kallar! Sveriges grundlag oxå! Samhällstentan nästa.

Good luck Chuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0