A decent life



Har kollat på seven ages of rock med erika. denna gången om grunge och då förstås inte utan Kurtan. Blir alltid ledsen av hans tragiska öde. Tycker sjukt synd om honom. Det handlade även en hel del om r.e.m, which I like!

Väntar på walk the line och får tiden att gå genom att lyssna på håkan h. Den konserten rann det mer tårar ur mina ögon än det gjort på säkert ett par år tidigare. Galet.

Mina vänner säger: "Vakna upp och sluta tänk på det"
Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare
Livet innan det kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

Lyckligtvis har tiden efter den enorma urladdningen verkligen fått det att läka. Känner ingenting längre. Varken bra eller dåliga grejer. kanske är det dumt. att bara känna ingenting, vara helt likgiltig. kanske är det bra, att slippa förlora energi på saker som inte spelar någon som helst roll egentligen. Skönt att bara sikta framåt. Jag ska ju trots allt ut och leva nu. Något sant fick * iaf sagt.

Imorgon ska det grillas hemma hos Sara U. Ska tillsammans med A och S fundera ut vad vi ska äta. Kött är vi iaf enade om tror jag. Vegetarianeriet får G stå för!

Emilia har lovat mig massage ikväll. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0