Be my baby

Snacka om skitväder! Regn, vind och kyla. Vart tog sommaren vägen? Tycker lite synd om Karin, Emma och de andra som festivalar. Men å andra sidan. Vad är en festival utan lite lera? Fick sms av K igår eftermiddag. Hon hade glömt tältpinnarna, vilket betyder att de inte kan resa sitt tält. Tydligen ligger de nu hela gänget i ett tält. Mysigt!

Erika är inte hemma. Hon åkte igår och kommer hem imorgon. Jag dör av uttråkning! Att det dessutom åskade precis hela dagen igår gjorde ju inte saken bättre! Bestämde mig faktiskt för att läsa en bok (!!) som jag länge velat läsa, och som stått där och tittat på mig i pappas bokhylla. Gudfadern. Jag började igår och har läst runt 70 sidor. Ganska seg än så länge, men det ska ju vara bra så jag antar att det händer grejer vartefter.

Nu ska jag skriva cv och söka jobb.

Jag vill ha kul i helgen. Call me you bastards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0